ГлавнаяРегистрацияВход К у ш у г у м Пятница, 17.05.2024, 08:30
  Приветствую Вас Гость | RSS

  • "Центр соц.помощи"
  • Расписание электропоездов
  • Товары и услуги

  • Наш опрос
    Сколько Вам лет?
    Всего ответов: 136

    Aliexpress
    Объявления
    [18.04.2015][]
    козье молоко (0)
    [04.04.2015][]
    Приглашаем в вокальный коллектив "ЗОЛОТАЯ СТРУНА" всех желающих . для вас: 1. Обучение и занятие вокалом (бесплатное) 2. Участие в концерта (0)

    Афоризмы

    В блоге читают
    [05.11.2010]
    mamba Экстрим (1)
    [27.04.2011][О Кушугуме]
    Совести,- ноль. (12)
    [05.01.2013][О Кушугуме]
    Река Кушугум - стала озером (0)

    Активные темы
  • Инструмент (2)
  • Просмотр фильмов (2)
  • Какой антивирус лучше? (3)
  • Можно ли заработать в интернете? (8)
  • Анегдот (6)

  •  
     Главная » 2011 » Июнь » 6 » Типовый образец жалобы о неисполнении договора по водообеспичению КП "ВОДОКАНАЛ"

    Типовый образец жалобы о неисполнении договора по водообеспичению КП "ВОДОКАНАЛ"
    22:42
    Начальнику Запорізького обласного
    управління у справах захисту прав споживачів
    69063, м. Запоріжжя, вул. Дзержинського, 9

    ___________________________________________
    ___________________________________________
    ___________________________________________
    ___________________________________________

    СКАРГА
    на неналежне надання КП «Водоканал»
    послуг з холодного водопостачання

    «_____» ____________ __________ року між мною (далі-Споживач) і Комунальним підприємством «Водоканал» (м. Запоріжжя, вул. Артема,61) (далі - Виконавець) був укладений Договір №___________ про надання послуг з холодного водопостачання відповідно до якого, Виконавець брав на себе забов`язання безперебійно постачати мені холодну воду.
    Починаючи з травня 2011 року Виконавець порушує умови зазначеного Договору та інші нормативно-правові акти України, які регулюють ці правовідносини і допускає систематичні перебої в постачанні холодної води, тим самим завдає мені значних труднощів в побуті і порушує мій звичайний розклад життя.
    Відповідно до пункту 3 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» затверджених Постановою КМУ від 21 липня 2005 р. N 630 (далі - Правила): «Послуги надаються споживачам безперебійно, за винятком часу перерв на: проведення в установленому порядку ремонтних і профілактичних робіт виконавцем за графіком, погодженим з виконавчими органами сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями; між опалювальний період (для систем опалення);
    ліквідацію наслідків, пов’язаних з дією непереборної сили або аварією.»
    Але, жодних законних підстав передбачених Договором і Правилами для допущення перебоїв у водопостачанні, а також його обмеження у Виконавця послуг не існує.
    Також, відповідно до п.5 зазначених Правил: « У разі планування перерви в наданні послуг виконавець зобов’язаний повідомити про це споживача через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 днів до її настання (за винятком перерви, що настала внаслідок аварії або дії непереборної сили). У повідомленні зазначаються причина та час перерви в наданні відповідних послуг.»
    В порушення вказаного пункту Правил, Виконавець не повідомив мене в передбачений строк і спосіб ( листа не надіслав, інформацію в ЗМІ не розмістив) про перерви в наданні послуг.
    В даний час, Виконавець продовжує в порушення умов Договору і Правил надавати мені послуги не в повному обсязі. Вода подається мені лише дві-три доби на тиждень, що є незаконним та не припустимим.
    На підставі вищевикладеного, керуючись ст.1 Закону України «Про звернення громадян», ст. 23, 26 Закону України «Про захист прав споживачів»,
    ПРОШУ:
    1. Прийняти мою скаргу до розгляду і провести по ній перевірку.
    2. За систематичне порушення моїх прав як споживача послуг з холодного водопостачання, притягнути КП «Водоканал» до відповідальності згідно чинного законодавства України.
    3. Про прийняте рішення по скарзі повідомити мене письмово в установлений законом строк.

    Додаток: копія акту-претензії, копія договору.

    «_____»_____________ 2011р. ________________

    АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
    про неналежне надання або ненадання послуг
    _________________________ _______________ 200 __ р.
    (назва населеного пункту) (дата складення)

    Згідно з договором N ________________________________________

    споживач _________________________________________________________
    (прізвище, ім'я та по батькові)

    висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг
    __________________________________________________________________
    (види послуг)

    за відхилення ____________________________________________________
    (види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг

    __________________________________________________________________
    згідно з умовами договору)

    __________________________________________________________________

    період порушень __________________________________________________

    з _____________________ 200 __ р. до _________________ 200 __ р.

    період порушень __________________________________________________

    з _____________________ 200 __ р. до __________________ 200__ р.

    У зв’язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані або ненадані послуги та сплатити неустойку споживачам згідно з умовами договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
    Інші умови: _________________________________________________

    __________________________________________________________________

    __________________________________________________________________

    Цей акт склали
    виконавець ___________________ споживач _______________________
    (посада, (підпис,
    ______________________________ ________________________________
    прізвище, ім’я та по батькові) прізвище, ім’я та по батькові)
    адреса _______________________ адреса _________________________

    телефон ______________________ телефон ________________________

    ________________ _____________
    (підпис) (підпис)
    М.П.
    У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:
    споживач, що проживає у будинку споживач, що проживає у будинку
    N __________ кв. ______________ N __________ кв. ______________

    _______________________________ _______________________________
    (прізвище, ім'я та по батькові) (прізвище, ім'я та по батькові)

    ___________________ ___________________
    (підпис) (підпис)

       
      Категория: Общее | Просмотров: 3626 | Добавил: АДВОКАТ | Рейтинг: 5.0/2 |



    Всего комментариев: 1

    1 Миша  
    -1
    Да прочитайте,наконец-то,досье,-директора водоканала!!До задницы Ваше обращение,и ..Ваши жалобы.... angry

    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
     
     
    Разделы новостей
    Общее [1818]
    Новости произошедшие в поселке, в соседних селах и имеющие отношение к Ресурсу.
    Поселковый Совет [200]
    Новости Поселкового Совета Кушугума
    Школа [145]
    Новости Кушугумской школы 'Интеллект'
    "Червоний Промінь" [88]
    Архив выпусков газеты
    Обращения [319]
    Обращения пользователей к жителям Кушугума и гостям поселка.
    Вакансии [37]
    Работа в поселках
    О наших маршрутках [57]
    Запорожье-Балабино-Кушугум-Малокатериновка

    Форма входа


    Мини-чат

    Новые фото

    Последние комментарии
    то скорее наши зашифрованные туда заходили....)))))


    Я написала комментарий об этой  "беспомощной старушке", но он исчез. К моему, большому, со



    И кстати на земле валялись кабеля Линета а не электросети...

    Ну зачем писать непроверенную информацию!!!! Это столб возле моего двора! И горел не фонарь а блок э


    Праздники сегодня

    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Реклама

     


    Первый Информационный Ресурс Кушугума 2008 - 2024 ©
    При использовании материала обязательна активная ссылка на www.kuchugum.org.ua !
    Создать бесплатный сайт с uCoz